AV Badhoevedorp
  • Verslagen
  • Organisatie
    Algemene ledenvergadering Bestuur Trainers en trainingstijden Historie AV Badhoevedorp Statuten
  • Lid worden en opzeggen
    Lid worden Opzeggen Contributie Wedstrijdlicentie Atletiekjeugd
  • Overige informatie
    Accommodatie Baanregels Clubkleding Records
  • Fotoalbum
  • Contact

Bokkeloop Zwanenburg, Crosscup Baarn en Halve Marathon van Egmond zondag 13 januari 2012 (v:716)


Rustige Bokkeloop
Zondag in Zwanenburg voor de 5e keer mee gedaan aan de Bokkeloop. We stonden helaas maar met 12 deelnemers (3 dames en 9 heren) aan de start voor de 10,8 km (11.25 km). De dames die meeliepen zouden zeker in de prijzen gaan vallen. Mijn tijd was beter dan die van vorig jaar maar een eerste plaats zat er niet in.
Het was wel spannend want de nummer 1 heeft 7 van de 9 rondes vlak achter me gelopen.
De laatste twee rondes zette hij aan en was hij niet meer bij te houden, hij vertelde later dat hij bang was het in een eindsprint te verliezen. Mijn beker voor de tweede plaats heb ik nog niet en mijn startnummer moet ik ook nog inleveren. Wel hoop ik dat er volgen jaar weer wat meer leden van Kombij bij zijn i.p.v. de 6 van vandaag.


Gisteren hebben Thecla en ik de Bokkeloop in Zwanenburg gelopen. Heerlijk weer om te lopen. Jammer genoeg waren er weinig Kombijers. De Robben, Kees en Theo gesignaleerd. De eerste 3 hebben de 5,7 km gelopen en Theo, net als wij de 10,8 km. Theo had tegenstand en werd 2e. Bij de dames helaas maar 3 aanmeldingen waarvan ik en Thecla respektievelijk 2e en 3e werden. De 1e dame was ook al 1e geworden op de 5,7 km. Ik kon haar jammer genoeg niet bijhouden. Net even te snel. Volgend jaar wil de organisatie het groter opzetten en hoopt dan ook op een betere deelname. Het parcours zal vermoedelijk weer naar buiten gaan. Eea zal besproken worden met de gemeente. Het zou leuk zijn als de loopbokaal van Kombij deze wedstrijd dan ook opneemt in haar wedstrijden. Onze tijden: Thecla 1.00.42 uur en ik 55.53 min. We waren beiden tevreden over onze gelopen tijd. Groet Agnes
Groetjes, Theo


Wintercup Baarn
In Baarn (of eigenlijk Hoge Vuursche) was het wel aardig druk. Het was dan ook fantastisch (zonnig en vriezend) weer om door de bossen te draven. Evenals vorige maand moesten wij vier ronden van 2½ km, met een behoorlijk stuk vals plat omhoog, maar dit keer was ik of beter in vorm of beter mentaal voorbereid, want ik had er niet veel last van. Ook waren er geen modderplassen onderweg. Omdat ik daardoor weinig verval had was ik vandaag bijna twee minuten sneller. Ruud, die ondanks zijn lichte blessure toch van start ging, moest weliswaar met lede ogen aanzien dat twee concurrenten hem voorbij gingen. Hij mocht echter wel de eerste prijs van het eindklassement in ontvangst nemen. Dat was best een fijne pleister op de wonde.
Els

 

In Egmond was het natuurlijk nog drukker:

Het was voor mijn de tweede keer 1/2 Marathon van Egmond, het weer was wel koud, gelukkig scheen de zon. En gezellig verzamelen bij een collega van Henk/Alaaddin. Genoten van de goede verzorging. Ik heb de zelfde tijd gelopen als vorig jaar 1:49 uur.
Yuen On

 

Net als vorig jaar hadden we perfect weer en de verzorging van de collega's van Henk en Aladin was weer geweldig. Had lekker gelopen al was het strand wat beroerder dan verleden jaar. Terug door de duinen af en toe een frisse wind tegen en hier en daar wat gladde plekken vanwege de bevroren plassen, maar ondanks dat toch nog een mooie tijd neergezet 1.35.39.
Groetjes Roy.

 
 

Vandaag Egmond gelopen met veel jongens van Kombij, om 9 uur afgesproken met Sander, Henk, Alaaddin, Piet en nog iemand van Schiphol. Zonder zon was t best koud maar de zon kwam al snel door. Iets na 10 uur waren we al bij de collega's van Henk en Alaaddin in een mooi huis op nog geen km afstand van de start en finish, ideaal. Andy, Ron, Yuen-On en Roy kwamen ook gelijk met ons aan. We gingen laat naar de start om niet koud te worden en vlak voor de start konden we zelfs in het zonnetje uit de wind heerlijk staan. Ik stond met Ron en Andy in het business vak, 6 minuten na het wedstrijdvak waar de rest stond. Helaas kon Henk niet meerennen omdat hij griep had gehad, heel verstandig dat hij z'n spullen niet mee genomen had want het begon aardig te kriebelen bij hem toen hij iedereen zag vertrekken. Andy haalde me al vrij snel in op het strand, was lastiger en zwaarder dan vorig jaar had ik het idee, later hoorde ik van Sander dat hij vlak bij zee had gelopen (als 1 van de weinige) en dat was veel beter te doen. Bij 10 km van het strand af en het was overal druk, te druk vind ik en dan starten wij nog redelijk vooraan. Op het strand hadden we wind bijna mee en een lekker zonnetje, in de duinen was het weer iets frisser. Maar het ging heel lekker en vrij constant door kunnen lopen ondanks de menigte. Blijft een mooi parcours, eindtijd 1.42.49 bijna zelfde tijd als vorig jaar en zeer tevreden. Iedereen had een beetje dezelfde tijd gelopen als vorig jaar. Weer terug bij het huis werden we verwend met soep en lekkere broodjes, we konden douchen, wat een luxe. Mij hoor je niet meer klagen over Schiphol dit jaar............... Ik zie net de snelle mannen op TV waar de winnaar 1.01 en nog wat loopt, niet te geloven!!!!
groetjes,
Guus

Vandaag met een groot aantal Kombijers naar Egmond geweest. Weer hartelijk ontvangen door de fam. Gouda, die ons in de watten legt, zodat wij een heerlijke wedstrijd kunnen lopen. Fantastisch weer, dus gehuld in zomers tenue naar de start. De eerste kilometers waren erg druk met veel geduw en getrek, eenmaal op het strand aangekomen vond ik de ideale lijn vlak lang het water. Ik liep daar in mijn eentje, ongelofelijk eigenlijk, een wedstrijd met zoveel mensen en ik loop hier in mijn eentje in het zonnetje langs de branding. Dit gevoel gaf me vleugels, ik ging steeds harder lopen en waar je meestal blij bent om van het strand af te gaan vond ik het nu jammer. De terugweg door de duinen ging wat moeizamer, maar ik kwam toch mooi binnen onder de 1.30.
Sander

Lekker gelopen in Egmond, weer koninklijk ontvangen bij de collega,s van Henk en Aladin
Het weer was goed en de stemming ook. Een goed begin van het loopjaar.
Groet Ron Wipper
Tijd 1.47.15 uur

 



Uitslagen

Zondag 13 januari 2013

Bokkeloop Zwanenburg*
10,8 km (volgens Theo 11,25 km)
Theo Woldberg ??  (2e man)
Agnes Weel 55.53 (2e vrouw)
Thecla v..d. Wal 1.00.42 (3e vrouw)

Crosscup Baarn*
10 km
Els Raap  46.45 (1eV65)
Ruud Nieuwenhuis 52.48 (3e M65)

Halve Marathon van Egmond*
21.1 km
Sander Speekenbrink 1.29.24
Roy Fijnhaar 1.35.39
Guus Schutijser 1.42.49
Harry Jansen 1.43.26
Rini Gahrmann 1.43.37
Ron Wipper 1.47.15
Alaaddin Vural 1.48
Yuen-On Ho 1.49
Piet de Boer 2.22



  • ‹ vorige verslag
  • terug naar verslagen 2013
  • volgend verslag ›
    Verslagen 2024 18 Verslagen 2023 57 Verslagen 2022 40 Verslagen 2021 22 Verslagen 2020 24 Verslagen 2019 87 Verslagen 2018 67 Verslagen 2017 96 Verslagen 2016 74 Verslagen 2015 100 Verslagen 2014 80 Verslagen 2013 82 Verslagen 2012 69 Verslagen 2011 73 Verslagen 2010 60 Verslagen 2009 62 Verslagen 2008 65 Verslagen 2007 83 Verslagen 2006 60 Verslagen 2005 60 Verslagen 2004 48 Verslagen 2003 48 Verslagen 2002 34 Verslagen 2001 12 Verslagen 2000 24 Recente verslagen RSS-feed


AV Badhoevedorp
Sportpark De Veldpost

Veldpostpark 1
1171 LM Badhoevedorp
Startpagina
Verslagen
Organisatie
Lid worden en opzeggen
Overige informatie
Fotoalbum
Contact

icon-download download privacyverklaring AV Badhoevedorp (.pdf)